سیوان لند ارائه کننده مصالح و تجهیزاتی نظیر ایزوگام و آجر سفال
نوشته شده توسط : الهام چرخنده

ایزوگام 

ایزوگام‌ را می‌توان معروف‌ترین عایق رطوبتی دانست. این عایق عمدتا از قیر و الیاف مصنوعی تشکیل شده و می‌توان از آن ها برای عایق کردن پشت بام‌ها، کف، پی و حتی دیوارها استفاده کرد. ویژگی‌های ایزوگام نظیر نصب آسان، قیمت مناسب و دوام بالا باعث شده است که همیشه به عنوان عایق ترجیحی مردم شناخته شود. البته ایزوگام‌ها انواع مختلفی دارند که می‌توان بنا بر این ویژگی‌ها از هر کدام استفاده‌ای خاص کرد.

انواع ایزوگام را می‌توان به ایزوگام‌های با روکش آلومینیوم، ایزوگام بدون روکش آلومینیوم، ایزوگام با روکش سنگریزه و ایزوگام رنگی تقسیم کرد. ایزوگام‌ها یا به صورت دو لایه تولید می‌شوند و یا به صورت تک لایه. که ایزوگام‌های تک لایه شامل پلی استر دوخته هستند و انعطاف بیشتری نسبت به ایزوگام‌های دو لایه دارند. ایزوگام‌های دو لایه نیز شامل تیشو و پلی استر هستند و استحکام بالایی دارند.

ایزوگام‌ها مزایای متعددی به همراه دارند. از جمله این که می توان از آن‌ها در شرایط مختلف آب و هوایی استفاده کرد، نصب آن راحت است و با سرعت بیشتری انجام می‌پذیرد، قیمت آن مناسب است، وزن بسیار اندکی دارد و بر بار ساختمان نمی‌افزاید، در برابر انبساط و انقباض مقاومت است و بسیاری مزایای دیگر.

آجر سفال 

آجر سفال یکی از انواع آجر است که با استفاده از خاک رس ساخته می‌شود. این آجر در سایزهای مختلف تولید می‌شود که عبارتند از آجر سفال 5.5سانتی متری با 3 سوراخ، آجر سفال 7 سانتی متری با 4 سوراخ، آجر سفال 10 سانتی متری با 6  سوراخ و در نهایت آجرهای سفال 15 و 20 سانتی متری با 9 سوراخ. از آجرهای 9 سوراخه (15 و 30 سانتی متری) برای دیوارهای بیرونی، از آجرهای 6 سوراخه و 4 سوراخه (10 و 7 سانتی متری) برای تیغه چینی دیوار داخلی استفاده می‌شود.

برای اینکه ببینید آیا آجر سفال با کیفیت هست یا نه می‌توانید اقداماتی را انجام دهید. مورد اول این است که به سطح بلوک سفالی دقت کنید که سطحی صاف و یکدست داشته باشد. آجر سفال با کیفیت نباید ترک داشته باشد. برای خرید آجر سفال این کار را حتما از طریق فروشندگان معتبر و تولید کنندگان معتبر انجام دهید و قبل از اقدام به خرید نیز با توجه به کاربرد آجر، ابعاد آن و نوع آن را مشخص کنید. انواع آجر سفال عبارتند از آجر سفال فوم دار، آجر سفال سقفی و آجر سفال نما

سیوان لند

آجر سفال و ایزوگام را می توانید از طریق وب سایت سیوان لند تهیه فرمایید. سیوان لند بازار آنلاین صنعت ساختمان است و عرضه کننده مصالح و تجهیزات ساختمانی است. سیوان لند هم برای خریدارن مصالح ساختمانی است و هم برای فروشندگان آن. فروشندگان و تولید کنندگان معتبر فعال در صنعت ساختمان می‌تواند با نام نویسی در این وب سایت و ایجاد یک پنل مجازی برای خود، مصالح و تجهیزاتشان را برای فروش آنلاین در این فروشگاه به نمایش گذاشته و در کنار دیگر فروشندگان به فعالیت بپردازند.

خریداران نیز به همین منوال می‌توانند پس از ثبت نام در این وبسایت و ایجاد یک پنل برای خود، مصالح و تجهیزات ساختمانی مورد نیاز خود را بخرند. وجود فروشندگان متعدد در این وبسایت این امکان را برای خریداران گذاشته تا کالاهای فروشندگان مختلف را از لحاظ کیفیت و قیمت بررسی و با یکدیگر مقایسه و سپس کالای مورد نظر خود را انتخاب کنند. خریداران می‌توانند پس از انتخاب اقلام مورد نیاز خود و میزان آن‌ها، سفارش خود را نهایی و مصالح و تجهیزات خود را در محل تحویل بگیرند.

 





:: بازدید از این مطلب : 166
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 اسفند 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: